štvrtok 10. januára 2013

Wishlist for January 1st

wishlist <3
takže , chcem vám predstaviť pár kúskov ktoré by som chcela mať. :)

1. Priesvitný svetrík :3 čierny, krémový, biely alebo červený . myslím že tieto svetríky sú vhodné vždy & všade . Myslím že ten môj by mohol mať dlhšie rukávy  ale je veľmi krásny. Tento sa dá zohnať v stradivariuse, bohužial (pre niektorých super) je len v Auparku . .:)


















2. kabát, presne tento čierny mám vyhliadnutý už dlhšiu dobu ale viem že mamka mi ho nekúpi. čo už. stoji okolo 5o eur a krásne hreje :3 Fajný mäkučkí a taktiež zo stradivariusu :) Myslím že tam majú úžasné veci.:)















3. Kabelka. áno presne táto čierna, už dlho neviem nájsť čiernu , hlavne veľkú kabelku aby sa mi tam zmestila čivava ...:D:D :D nie , nemám čivavu :D no, proste aby sa mi tam zmestilo všetko čo potrebujem.:) hlavne nech nieje ťažká :D

4.Tričko. obyčajné tričko, prisahám že nemám ŽIADNE voľné tričko s dlhým rukávom ktoré je pohodlné a nešktí ma.. Tričko zohnať všade. GAP, Teranova.. všade, takže kto mi kúpi? určite nestojí viac ako 5 , eur :)

















http://www.facebook.com/pages/One-Direction-SK-fanclub/207033882716610 -- Big LIKE :)
To je tak zatiaľ všetko, no u mňa sa to kazdú chvíľu mení, tak nikdy nevieš (Lauč)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára