streda 16. januára 2013

Rimmel London & CATRICE

Baby prosím ak si nejaký príspevok pozriete, komentujte:) budeme vďační :) a nejaké návody, tips :)

CRACK YOUR COLOUR :) myslím že poznáte crack laky na nechty a ja odporúčam tento značka Rimmel london ! :)

ja mám tento červený , ale sú aj iné farby :)

takto nejako to vyzerá :)
A takto krásne to vyzerá z blízka:)
 CATRICE <3 catrice laky sú úplne úžasné , veľmi rýchlo schnú a majú tam krásne odtiene. Zatiaľ mám doma len 3 Catrice laky ale neviem si ich vynachváliť.:)

nejakú takú farbu :) To je skôr na leto , by som povedala :)

a úplne rovnaké tieto :) ten úplne na ľavo už je skoro vyničení, používam ho veľmi často:)

Aký typ nechta máte? Nezabudnite mi to hodiť do komentára :) som do cela zvedavá a neviem aké si mám dať , momentálne mam square ten druhý z ľava :)

Zanechajte komentár <3
(Lauč)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára